سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مه غلیظ و یخبندان در جاده های استان زنجان / از سفرهای غیرضروری بپرهیزید

جانشین رییس پلیس راه زنجان با اشاره به اینکه مه غلیظ و یخبندان جاده های استان زنجان را فرا گرفته از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

جانشین رییس پلیس راه زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به  اینکه مه غلیظ و یخبندان به خصوص در اتوبان زنجان - قزوین و زنجان - تبریز حاکم است از رانندگان خواست از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
 
سرهنگ عظیمی گفت:تردد در گردنه های کوهستانی استان زنجان  نیز فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
 
مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان اینکه با تلاش راهدران محور دندی به تخت سلیمان شب گذشته  بازگشایی شد گفت : عبور از این محور و سایر گردنه های کوهستانی استان فقط با زنجیر چرخ میسر است.
 
محمدی گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.
 
سلطانی کارشناس هواشناسی استان زنجان نیز به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: سامانه بارشی امروز بتدریج از استان خارج شده و و از روز چهارشنبه سامانه  جدید بارشی  وارد استان  می شود و موجب بارش برف و باران در مناطق مختلف استان خواهد شد.
 
سلطانی  دمای فعلی زنجان را منفی۲درجه اعلام کرد که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش نشان می دهد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.