سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان:

امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان سمنان مهیا شده است

خجسته پور گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: شرایط، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان سمنان مهیا شده است.

او با بیان اینکه اقدامات برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در این استان به عمل آمده است افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۶۳۸ شعبه اخذ رای در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان برگزار می‌شود.

خجسته پور با بیان اینکه تعداد ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار برای روستا‌ها در مناطق کوهستانی، کویری و صعب العبور است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره پشتوانه رای مردم را در انتخابات داشت و امید می‌رود که مردم استان سمنان در این دوره نیز مانند گذشته، انتخاباتی باشکوه رقم بزنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه انتخابات عرصه‌ای است که افراد خود را برای قرار گرفتن در جایگاهی از حکومت داوطلب می‌کنند گفت: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اخبار امید بخش، شور و نشاط سیاسی را در جامعه با هدف افزایش مشارکت مردمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایجاد کنند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.