سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۶۸ زائر اربعین سردار دل‌ها از خدمات اورژانس

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ارائه خدمات به ۶۸ نفر از عزاداران در مراسم اربعین "شهید سردار سلیمانی" و "شهید سردار پورجعفری" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه اورژانس به ۶۸ نفر از زائران اربعین "شهید سردار سلیمانی" و "شهید سردار پورجعفری" خدمات ارائه کرده است، گفت: ۶۲ نفر از زائران با مراجعه به مراکز پست‌های درمان اضطراری، بیمارستان سیار و تیم‌های فوریت‌های پزشکی در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

او افزود: ۶ نفر با آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی با حال عمومی مساعد به مراکز درمانی منتقل شدند.

صابری بیان داشت: ۲ نفر از افراد منتقل شده به بیمارستان دچار ترومای جزئی در اندام پا و ۴ نفر دیگر دچار مشکلات قلبی و تنفسی شده بودند که بعد از تکمیل مراقبت‌های درمانی هر ۶ نفر از بیمارستان ترخیص شدند.

او با بیان اینکه در مراسم اربعین "شهید سردار سلیمانی" و "سردار شهید پورجعفری" در شهر کرمان از ۳۸ آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس استفاده شد، تصریح کرد: علاوه بر آماده باش تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی، نظامی، خصوصی و تامین اجتماعی، یک بیمارستان سیار و ۲ پست درمان اضطراری در مجموعه مسجد صاحب الزمان (عج) برای ارائه خدمت به زائران مزار مطهر "شهید حاج قاسم سلیمانی" و همرزم شهیدش "حسین پورجعفری" برپا شده بود.  

تیم‌های اورژانس کرمان برای ارائه خدمت به زائران مراسم چهلم "شهید سردار سلیمانی" و "شهید سردار پورجعفری" در مصلای امام علی (ع) کرمان، محل برگزاری مراسم و گلزار شهدای کرمان مستقر بودند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.