همزمان با دهمین روز از ایام گرامیداشت دهه فجر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دو طرح بهداشتی در شهرستان بافت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  طرح نوسازی و بهسازی اورژانس بیمارستان خاتم انبیاء (ص) و پایگاه سلامت غیر ضمیمه شهرستان بافت دو طرحی بودند که در دهمین روز ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

این طرح بهسازی در راستای ارائه با کیفیت خدمات درمانی و تسریع در امر خدمت رسانی صورت گرفت، فضای اورژانس این بیمارستان به ۱۴۷۰ متر مربع افزایش یافته است که فضای درمانی آن به ۷۰۰ متر مربع رسیده است.

با بهره برداری از این طرح تعداد تخت‌های اورژانس به ۳۰ تخت افزایش پیدا کرده و امکانات درمانی آن به روز شده است.

برای نوسازی و بهسازی اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بافت ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همچنین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولان محلی شهرستان بافت، پایگاه غیر ضمیمه شماره ۳"حضرت علی اصغر" با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در ایام گرامیداشت دهه فجر، با حضور مسئولان محلی این شهرستان، طرح‌های بهداشتی درمانی شامل مرکز خدمات جامع سلامت جدید بزنجان همراه با خانه زیست پزشک و زیست سرایدار، اورژانس ۱۱۵ خبر و رادیولوژی دیجیتال بیمارستان خاتم الانبیاء بافت به بهره برداری رسید.

در مجموع در ایام گرامیداشت دهه فجر ۵۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان بافت به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/ی

برچسب ها: علوم پزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار