سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان ایلام با حضور ۸۲ نجاتگر خبر داد.

حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به در پیش بودن طرح ملی امداد و نجات نوروزی، دوره اول بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر ایلام آغاز به کار کرد.

او ادامه داد: دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات طی دو مرحله برگزار می‌گردد که در مرحله اول ۸۲ نفر از نجاتگران جمعیت استان حضور داشتند.

عارفی اظهار کرد: این دوره در شهرستان دهلران برگزار می‌گردد و تا  ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: در طول این دوره مباحثی از جمله آشنایی با خودروی نجات و تجهیزات، آشنایی با خودروی آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت صحنه، رهاسازی و تثبیت خودرو، تثبیت پزشکی، مدیریت راه هوایی، آتل بندی و CPR و غیره مرور خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: هدف از برگزاری این دوره افزایش آمادگی و بالا بردن توان عملیاتی نجاتگران و همچنین کاهش تلفات جاده‌ای و شتابدهی در خدمت رسانی به حادثه دیدگان است.

این دوره با همکاری معاونت امداد و نجات و معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان ایلام و با حضور نمایندگان حراست و بازرسی جمعیت استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.