سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نشست هم اندیشی مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه‌ی همجوار

سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز، از نشست هم اندیشی مدیران مدارس ابتدایی و مدارس متوسطه‌ اول همجوار با یکدیگر خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز گفت: با هدف ارتقاء سطح علمی معلمان و دانش آموزان و کیفیت بخشی به برنامه‌های آموزشی، با نشست‌های تخصصی صورت گرفته با سرگروه ها، کارشناسان خبره و صاحب نظر و همچنین بررسی مدارس مناطق مختلف ناحیه، از جمله آسیب‌هایی که شناسایی شد وجود دانش آموزانی با بنیه‌ی علمی ضعیف و لازم التوجه در پایه‌ی هفتم است.

چنانی بیان داشت: با برگزاری نشست مدیران مدارس ابتدایی همجوار با مدارس متوسطه اول به دنبال ارائه راهکار‌هایی جهت تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه ششم هستیم تا ضمن ارتقاء سطح علمی دانش آموزان پایه ششم، در سال آینده دانش آموزان ورودی پایه هفتم با سطح علمی بالایی داشته باشیم.

رد، اظهار کرد: در این ناحیه با دید ایجاد تحول در آموزش و ارتقاء جایگاه علمی ناحیه در استان و کشور با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی به دنبال دستیابی به راهکار‌های بهبود و ارتقاء سطح علمی دانش آموزان هستیم.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز گفت: جلسات، کارگاه ها، دوره‌ها و کلاس‌های تقویت بنیه علمی و کیفیت بخشی در برنامه‌ای مدون و منظم از بهمن ماه ماه شروع شده و انتظار می‌رود تا پایان مرداد ماه به طول بکشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.