فرماندار حمیدیه گفت: رعایت اصل بی طرفی و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی وظیفه همه مسئولان شهرستان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تشکر و تقدیر از حضور حماسی مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال گفت: رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون الزامی است و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با ستاد انتخابات حمیدیه همکاری لازم را داشته باشند.

او در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اسلامی ایران بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و نقش آن در ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای قانون و سلامت برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه مسئولان ادارات شهرستان، باید با ایجاد فضای مناسب و کاهش اختلافات با جدیت و دقت لازم کار کنند، اظهار داشت: باید تمام سعی خود را در برگزاری یک انتخابات آبرومند بکار گیریم و رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون در مراحل مختلف انتخابات را همواره مدنظر داشته باشیم.

فرماندار حمیدیه به فعالیت ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در قوه قضاییه و ستاد انتخابات شهرستان، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند با ستاد انتخابات شهرستان حمیدیه در تمام زمینه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول با تاکید بر حضور پرشور مردم ولایتمدار حمیدیه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: وظیفه همه مسئولان شهرستان جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و باید فضای سالمی برای رقابت نامزد‌های انتخاباتی فراهم گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.