سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدا بهترین شاخص و الگو برای جامعه ما هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهدا بهترین شاخص و الگو برای جامعه ما هستند چرا که از همه چیز خود گذشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در چهارمین همایش ستاد تدوین نقش آموزش لشگر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس با بیان اینکه، شهدا بهترین شاخص و الگو برای جامعه ما هستند چرا که از همه چیز خود گذشتند و شاخص شدند، افزود: می‌توانیم به وسیله شهدا راه و مسیر اصلی را پیدا کرده و گم نشویم و همواره در خط انقلاب و ولایت فقیه بمانیم.

او گفت: شهدای آموزش، در بحث آموزش رزمندگان دفاع مقدس سخت گیری می‌کردند و قبل از آموزش به دیگران، خودشان این مراحل را تجربه می‌کردند، همچنین این شهدا شخصیت‌هایی بودند که در شکل‌گیری سپاه پاسدارن نقش اساسی داشتند و در آموزش پاسداران سپاه به طریق اولا جایگاهی والا داشتند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: سردار سلیمانی کارش را به عنوان مسئول آموزش در سپاه آغاز کرد و در خاطراتش شهید تجلایی را به عنوان مربی خودش معرفی کرده است لذا هر کس در مجموعه سازمانش بخواهد به رهبر و رئیس آن سازمان خدمت کند باید عاشق امامش باشد و معرفت پیدا کند تا به معارف و شخصیت امامش برسد.

سردار خرم افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باقی مانده از نسل شهید تجلایی هاست که بعد از چندین سال مقام معظم رهبری می‌فرماید، او ذوب در انقلاب بود و به عنوان یک مکتب از او یاد می‌برند برای این که مرد میدان بود و در مکتب امام خمینی درس دیده بود.

فرمانده سپاه عاشورا شهدا را مظهر قدرت انقلاب دانست و افزود: همان طور که دیدید میلیون‌ها انسان در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و این نشان دهنده قدرت یک شهید است که حتی پس از شهادت نیز باعث وحدت یک ملت می‌شود.

او در بخش پایانی سخنان خود گفت: دشمنان سه هدف دارند، تخریب وحدت ملی، تخریب مشارکت حداکثری و تخریب امید و تبدیل به یآس، که در این مقطع حساس باید برای تخریب این سه هدف دشمن با وحدت و حضور حداکثری و با احساس امید به آینده انقلاب قدم برداریم و با انتخاب اشخاص اصلح بار دیگر دشمنان انقلاب را مایوس کنیم.

در پایان مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدای آموزش سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.