سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بوشهر:

نمایندگان فرماندار برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش کنند

فرماندار کنگان گفت: نمایندگان فرماندار در نهایت اصل بی طرفی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری بوشهر برگزار شد.

فرماندار بوشهر در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی گفت: مهم‌ترین مسئولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار است و این نمایندگان به دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

عباس جمشیدی افزود: تشریح مسئولیت و اقدامات نمایندگان فرماندار در کتابچه ویژه انتخابات ذکر شده و همه نمایندگان فرماندار  باید این کتابچه را با دقت مطالعه کنند تا در روز اخذ رای مشکلی برای شعب پیش نیاید.

او ادامه داد: نمایندگان فرماندار در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

در پایان جلسه کارشناسان فرمانداری توضیحات لازم را ارائه کردند و با قرار دادن یک صندوق ویژه اخذ رای همه مراحل چیدمان عوامل اجرایی و اقدامات مود نیاز در روز اخذ رای برای نمایندگان فرماندار را به صورت علنی آموزش دادند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.