اسامی نامزد‌ها انتخابات مجلس یازدهم پس از پایان رسیدگی در شورای نگهبان، دیروز اعلام شد و انتخابات به مرحله گرم خود رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تبلیغات رسمی نامزد‌های انتخابات مجلس یازدهم از بامداد امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شد و نامزد‌ها تا یک هفته یعنی ۲۴ ساعت پیش از برگزاری انتخابات فرصت دارند که برای خود تبلیغ کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح دوم اسفند (جمعه هفته آینده) برگزار می‌شود و نامزد‌ها تا ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند می‌توانند تبلیغات را ادامه دهند.

هواداران نامزد‌ها از همان دقایق اولیه تبلیغات را شروع کردند و بنر‌های تبلیغاتی در نقاط مختلف دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد در این دوره با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی نامزد‌ها از این ابزار برای تبلیغات بیشتر استفاده کنند و البته امید است که تبلیغات کمتر در و دیوار شهر را فرا بگیرد.

استان بوشهر چهار حوزه انتخابیه دارد؛ بوشهر، گناوه و دیلم، دشتستان، دشتی و تنگستان، دیر، کنگان، جم و عسلویه.

هر کدام از این حوزه‌ها یک نماینده دارند و استان بوشهر چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است.

در استان بوشهر ابتدا ۱۹۶ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کردند، اما ۱۳ نفر در مراحل مختلف از حضور در این عرصه انصراف دادند و تعداد داوطلبان به ۱۸۳ نفر رسید.

پس از بررسی ها، صلاحیت ۱۰۱ نفر برای حضوردر انتخابات مجلس تایید شد. به این ترتیب، حوزه بوشهر، گناوه و دیلم بیشترین نامزد را دارد و در این حوزه ۳۴ نفر با هم رقابت می‌کنند.

در حوزه دشتستان هم ۲۳ نفر، دشتی و تنگستان ۲۳ نفر و دیر، کنگان، جم و عسلویه ۲۱ نفر حضور دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.