سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقا سطح ایمنی محور‌های مواصلاتی شهرستان سربیشه

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سربیشه از ارتقا سطح ایمنی محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  سارانی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سربیشه  از ارتقا سطح ایمنی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در قالب اجرای عملیات روکش آسفالت، خط کشی، نصب، تعمیر و نوسازی علائم، و اجرای روشنایی خبر داد.

او افزود: شهرستان سربیشه دارای ۲ هزار و ۸۴۱ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فقط ۲۰ کیلومتر راه‌های این شهرستان آسفالت بوده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قریب ۱۵۰۰کیلومتر راه‌های شهرستان آسفالت شده است.

سارانی عنوان کرد: راه‌های مواصلاتی بعنوان شریان‌های حیاتی از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور و بعنوان سرمایه‌های ملی محسوب شده که حفظ و نگهداری از آن‌ها اهتمام ویژه‌ای را می‌طلبد.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سربیشه گفت: در این راستا راه‌های روستایی به دلیل اتصال روستا‌ها و مناطق روستایی به شهر‌ها و بالاخص محور ترانزیتی سربیشه - ماهیرود که نقش بسیار مهمی را در جابه‌جایی کالا و مسافر بین ایران و افغانستان ایفا می‌کند و از اهمیت بسزایی در استان و حتی کشور برخوردار است.

او  با بیان اینکه این اداره در سال جاری نسبت به روکش حفاظتی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به طول ۳۰ کیلومتر اقدام نموده است، اظهار کرد: سالانه بطور میانگین در۵۰ کیلومتر از راه‌های آسفالته این شهرستان آسفالت حفاظتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.