سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی عنوان کرد؛

حفظ امنیت و آرامش هدف مشترک سپاه و نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: هدف مشترک سپاه و نیروی انتظامی حفظ امنیت وآرامش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ  بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در نشست تعاملی با سپاه اظهار داشت: تعامل سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تضمین‌کننده امنیت جامعه است و هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد.

او افزود: خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیرو‌های مسلح می‌باشد چرا که نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در حفظ و ارتقای امنیت هستند.

سرهنگ ولیان  رعایت حقوق شهروندی را یکی از مهم‌ترین ضروریات در انجام مأموریت‌های پلیس و سپاه، دانست و اظهار کرد: اهمیت دادن همیشگی به جایگاه و شخصیت انسانی افراد با توجه به نوع مأموریت‌هایی که بر عهده سپاه و پلیس است، بی‌تردید همواره از ضروریاتی است که باید به آن توجه داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و انتظارات جامعه از پلیس، بسیج و سپاه، اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در این زمینه، این نیرو‌ها بتوانند با تعامل هر چه بیشتر با یکدیگر، بیش از گذشته در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، حضوری پررنگ در بستر جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.