سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

وجود بیمار مشکوک به کرونا در اراک کذب است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک وجود بیمار مشکوک به کرونا در اراک را تکذیب کرد

سید محمد جمالیان به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک در پاسخ به شایعه بستری بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ولیعصر اراک با رد صحت این موضوع گفت: تا کنون هیچ موردی از مبتلا به ویروس کرونا نه در سطح اراک، بلکه در استان مرکزی گزارش نشده است.

جمالیان افزود: خوشبختانه تا کنون نه تنها در اراک بلکه در استان مرکزی یک مورد مشکوک به این ویروس به ما گزارش نشده است و بنده از مردم درخواست دارم به شایعات در رابطه با ثبت ابتلا به ویروس کرونا در اراک یا استان مرکزی توجه نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان و کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در حال آماده باش و نظارت دقیق برای شناسایی افراد مبتلا به این ویروس هستند و اگر فردی مشکوک به مبتلا به این ویروس در کشور باشد، بلافاصله فرد را بستری و ایزوله کرده و از او آزمایشات لازم گرفته می‌شود.

از دیروز جمعه بیست و دوم بهمن ماه شایعه ای در اراک پخش شده مبنی بر اینکه یک بیمار مبتلا به کرونا دربخش عفونی بیمارستان ولیعصر اراک بستری شده است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک آن را تکذیب کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
تکذیب و بعد تایید! عزیزم این جون مردمه نه اسباب بازی شما. با مردم روراست باشید