سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش به کرمان سفر می‌کند

ژاله فرمرزیان، معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به منظور حضور در چند برنامه و افتتاح ۱۳ طرح به استان کرمان سفر می‌کند.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به سفر ژاله فرمرزیان، معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان طی عصر امروز به استان کرمان، به برنامه سفر وی اشاره کرد و گفت: ژاله فرمرزیان، معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه ساعت ۲۰ امشب در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان ورزشی قرار می‌گیرند.

او افزود: وی در بدو ورود به کرمان در نشست با استاندار کرمان حضور می‌یابد.

پاریزی نشست با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، حضور در برنامه‌ی تجدید میثاق جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان کرمان با سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بازدید از زورخانه بین المللی و پیست دوچرخه سواری کرمان را از برنامه‌های طرف صبح سفرِ معاون وزیر ورزش عنوان کرد.

او افتتاح ۱۳ طرح عمرانی استان به مناسبت دهه فجر با حضور وی را از آخرین برنامه‌های معاون وزیر ورزش به استان کرمان عنوان و تصریح کرد: بر این اساس، فرامرزیان به صورت نمادین سالن ورزشی لاهیجان رفسنجان، سالن سقف کوتاه و چمن مصنوعی خلیل آباد سیرجان را در سفر به این شهرستان‌ها افتتاح می‌کند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.