سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر مدرسه یک پایگاه همدلی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس این شهرستان با هدف همدلی و همدردی با کودکان آسیب دیده از سیل‌های اخیر کشور خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: با مشارکت اداره آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر طرح سیل مهربانی همکلاسی ها با حضور اعضا کانون دانش آموزی هلال احمر مدرسه اردیبهشت شهرستان اردکان برگزار شد.

او با تاکید بر لزوم نهادینه کردن اصول و اهداف جمعیت هلال احمر به ویژه بشر دوستی، افزود: این طرح با هدف ترویج فعالیت‌های بشردوستانه، تلاش، ایثار، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان و انسجام بخشی از هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.

کمال آبادی ادامه داد: این طرح با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی به منظور پویش ملی حمایت از دانش آموزان مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: با مشارکت در این پویش به دانش آموزان و کودکان در مناطق آسیب دیده یادآور می‌شویم که هم وطنانشان آن‌ها را فراموش نکرده و تنها نخواهند گذاشت تا در کنار کاهش مشکلات معیشتی از آلام روحی و فشار روانی آن‌ها نیز کاسته شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.