سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر رئیس بنیاد صلح گاندی به استان فارس

معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس گفت: راجاگوپال پی وی، رئیس بنیاد صلح گاندی و چند نفر از اعضای جای جاگات به استان سفر می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید موئد محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بیان کرد: جای جاگات به معنی سلام به جهان است و اعضای این گروه در سفر دوازده روزه خود به کشور ایران از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بازدید می‌کنند.

او، با اشاره به اینکه اعضای جای جاگات از ۲۳ بهمن به صورت زمینی وارد استان فارس می‌شوند، تصریح کرد: اقامت رئیس و اعضای این بنیاد در استان به مدت ۳ روز بوده و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های شیراز، کازرون و اوز در برنامه آن‌ها پیش بینی شده است.

محسن نژاد ادامه داد: این گروه از مجموعه تاریخی فرهنگی حافظیه و مجتمع جهانی صنایع دستی مهستان در شیراز بازدید می‌کنند و در ادامه نشستی با فعالان گردشگری استان بازدید از تنگ جهانی چوگان کازرون و شهرستان اوز را نیز در برنامه خود دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تصرافزود: این گروه به مناسب یکصد و پنجاهمین سال تولد ماهتما گاندی رهبر فقید هند اقدام به یک راهپیمایی جهانی از مبدا دهلی نو تا مقصد ژنو سوئیس با هدف عدالت، صلح و دوستی بین ملت‌ها کرده اند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.