سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظفری: گل اول الدحیل خطا بود/ اعترض بازیکنان نهادینه شده است

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داور بازی پرسپولیس و الدحیل قطر عملکرد ضعیفی داشت و باید گل اول الدحیل را خطا اعلام می‌کرد.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ارزیابی اش از داوری بازی پرسپولیس و الدحیل قطر اظهار کرد: داوری این بازی ضعیف بود و این بازی ۳ صحنه مهم در محوطه جریمه ۲ تیم داشت که در صحنه اول بازی که منجر به گل اول الدحیل قطر شد مانژوکیچ مهاجم الدحیل روی مدافع پرسپولیس خطا کرد و او  توانست با هل دادن، توپ را از آن خود کند و همان توپ را وارد دروازه پرسپولیس کند.   به نظرم باید داور این صحنه را خطا اعلام می‌کرد که این کار را نکرد.  

او ادامه داد: صحنه بعدی مربوط به خطای هَند علی علیپور در محوطه جریمه بود که به درستی داور بازی خطای این بازیکن را اعلام کرد. همچنین در صحنه سوم روی علیپور خطای پنالتی رخ نداد و به درستی داور ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام نکرد. در مجموع داور  در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و گل اول الدحیل را باید خطا اعلام می‌کرد که به اشتباه گل را قبول کرد.  

مظفری درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس در زمان گل اول الدحیل گفت: بله این رفتار‌ها در بین بازیکنان نهادینه شده است و  در بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی ژاپن هم این اتفاق رخ داد و بازیکنان توپ را رها کردند و به سمت داور رفتند و اعتراض کردند. اگر داوران ما در لیگ برتر جلوی اعتراضات بازیکنان را بگیرند دیگر این اتقاقات رخ نمی‌دهد.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.