سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان:

انقلاب اسلامی باید به نسل جوان منتقل شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: تبین دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید با اقدامات فرهنگی همراه باشد و به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز با اشاره به حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان خوزستانی همراه با خانواده‌های خود در این روز باشکوه، گفت: تبین دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید با اقدامات فرهنگی همراه باشد و از هر فرصتی باید در این زمینه استفاده کرد.

او اظهار داشت: این فعالیت‌ها نباید تنها فقط به دوران دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شود و همواره باید تلاش کرد تا اهداف انقلاب را به نسل جوان انتقال داد.

کیانی با تاکید بر استفاده از روش‌ها نو در انتقال این دستاورد‌ها انقلاب اسلامی به نسل جدید، بیان کرد: مخاطب نسبت به دریافت اطلاعات از خود ذوق و اشتیاق نشان می‌دهد و به جستجوی اطلاعات و تاریخ می‌رود تا به نتیجه اصلی دست یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با اشاره به اینکه تمامی دلسوزان نظام و انقلاب باید آرمان‌ها، فلسفه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به درستی برای جامعه تبیین کنند، افزود: این انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته مایه امید برای دوستان و دلسردی دشمنان بوده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تجلی آرمان خواهی و برابری است، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه و نشان از اسلامیت و جمهوریت نظام است.

در ایام دهه فجر امسال مراکز ۵۴ گانه کانون پرورش فکری ۱۵ نمایش و ۱۲ سرود ویژه این ایام تولید کردند که با استقبال کودکان و نوجوانان خوزستانی همراه بود.

همچنین در مسیر راهپیمایی امسال در اهواز، کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به ارائه خدمات فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.