سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور:

مردم ما دل در گرو انقلاب و نظام دارند/حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن اعلام وفاداری به راه شهدا است

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه مردم ما دل در گرو انقلاب و نظام دارند گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام وفاداری به انقلاب و تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان با حضور اقشار مختلف مردم ضمن تقدیر از مردم ایران اسلامی و به خصوص استان سمنان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن اعلام وفاداری به راه نورانی شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و از این منظر، باید قدردان مردم مان باشیم.

او با بیان اینکه مردم ما دل در گرو انقلاب و نظام دارند افزود: مردم با حضور پرشور خود اعلام کردند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و در حفظ و حراست میراث شهدا از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه راه غلبه بر دشمنان و استکبار جهانی و ایادی آن‌ها تقویت ظرفیت‌های درونی کشور است گفت: مردم با حضورشان علاوه بر تداوم راه شهدا که امروز بهترین یادواره‌ها برای آنان محسوب می‌شود، در حقیقت بر حراست از دستاورد‌های انقلاب و شهدا نیز تاکید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه مسیر حرکت ملت ایران ادامه دارد و ایرانیان در ادامه راه در مسیر انقلاب اسلامی بصیرت دارند بصیرتی که ریشه در ایمان مردم دارد تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان همان نکته‌ای است که امروز مردم ما با حضور میلیونی شأن در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار آن هستند و بر آن تاکید و اصرار دارند.

او با بیان اینکه حضور پرشور مردم پیام مهمی به دشمنان داد، افزود: در کنار دشمنان که مخاطب اصلی این حضور پرشور مردم محسوب می‌شوند و باید بدانند که مردم ما با انقلاب عجین هستند، دیگر مخاطب ما دوست داران انقلاب اسلامی در سراسر جهان اند که در در گرو این انقلاب دارند.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود حتی با آمریکا روبرو شود، اما اقتدار ایران اسلامی نشان داد که ملت ما تا چه اندازه قوی هستند افزود: باید در حوزه اقتصادی کشورمان را قوی کنیم و راه این امر توجه به داخل و به ویژه نسل جوان مستعد و متدین است.

حجت‌الاسلام غفوری پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی را یک راه تقویت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کردند، کار دشمن دشمنی است و عداوتش ادامه دارد لذا باید آنقدر قوی شویم که دشمن دست از عداوت و دشمنی بردارد.

او با بیان اینکه ملت ایران تا آخرین قطره خون مانند سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حمایت از اسلام و اصول بی‌بدیل انقلاب اسلامی خواهند ایستاد افزود: مسئولان نظام در بخش‌های مختلف بدانند این ملت شایسته خدمت‌گزاری است و هر مقدار مسوولان کار کنند، سقف و محدودیتی ندارد.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: مردم با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افرادی شایسته و اصلح که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.