سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی انقلاب اسلامی در گرو عمل کردن به فرمایشات، ولی فقیه/آمریکا قدرتی پوشالی که ادعای کدخدایی دارد

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در صوریکه به فرمایشات و نصایح، ولی فقیه گوش فرا دهیم، انقلاب همیشه پیروز و سرافراز است.

سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در حاشیه برگزاری نشست بررسی مسائل سیاسی انقلاب اسلامی از نگاه امام و رهبری که در مسجد آیت الله جزایری در اهواز برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در صورتیکه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بشنویم و به درستی به آن عمل کنیم، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران همیشگی خواهد بود.

او افزود: سابقه و عواقب خوبی در گوش ندادن و عمل نکردن به صحبت‌ها و نصایح، ولی یک جامعه مشاهده نشده است، برای مثال؛ زمانی که افراد جامعه گذشته فرمایشات پیامبر اکرم (ص) را در آن نشنیده گرفتند و هزینه آن به این شکل نمایان گردید که ۵۰ سال اسلام نبوی به اسلام اموی در جامعه جلوه گر شد.

سرهنگ پاسدار شهریاری اظهار داشت: اسلام اموی با خارجی معرفی شدن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا و یزید شراب خوار و امیرالمومنین مسلمانان در جامعه رواج پیدا کرد که این نمونه بارزی از نشنیده گرفتن فرمایشات و صحبت های، ولی یک جامعه است.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: در زمانه‌ای قرار داریم که امام خامنه‌ای و، ولی فقیه جامعه اسلامی و ایران فرمایشات و نصایحی ارائه می‌دهد و مبانی انقلاب اسلامی را به افراد و عموم مردم جامعه گوشزد می‌کند.

او ادامه داد: اگر ملت ایران و افراد جامعه به دنبال منظومه انقلاب هستند، روزشمار ۲ سال پایانی زندگی امام خمینی (ره) را مطالعه کنند تا به مقصود خود برسند.

سرهنگ پاسدار شهریاری اظهار کرد: منظومه امام (ره) نیز در جلد ۲۱ صحیفه گردآوری شده که خلاصه آن مطالبی درخصوص اسلام نبوی و اسلام آمریکایی است.

آمریکا قدرتی پوشالی

او اذعان داشت: از آمریکا قدرتی پوشالی ساخته اند، چراکه آمریکا ۱۰۰ سال مستعمره اسپانیا، انگلستان و عمری حدود ۲۳۰ سال دارد،‌ای در حالی است که عمر اسلام و ایران ۷ هزار سال است.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در ادامه گفت: حرف ما در جهان این است که ایران اسلامی در جهان برتر است و آمریکایی که در مقایسه با نظام ایران اسلامی تازه متولد شده و ادعای برتری و کدخدایی دارد، کاذب و پوشالی است.

سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری بیان داشت: اثبات پوشالی بودن آمریکا با مستندات و آمار و ارقام انجام می‌شود و از هر سویی که به آن نگاه کنیم در جهان پذیرفته نیست.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.