سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردو‌هایی از جنس مهربانی

مدیر کل کمیته امداد فارس تعامل و همکاری با بسیجیان را در رفع نیاز محرومان جامعه بسیار موثر دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی استان که به همت سپاه ناحیه بقیه الله (عج) برگزار شد، اظهار کرد: تشخص، هویت، عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران، ثمره انقلابی است که با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) جان دوباره‌ای گرفت.

او، موانع پیشرفت جوامع بشری را در طول دوران گذار بافت فاسد و بی لیاقت حاکمان قاجار و پهلوی برشمرد و افزود: با شکل گیری نظام اسلامی، عزت و اقتدار قبای زیبای ایران و ایرانی شد.

او با بیان اینکه مکتب امام، منبعث از مکتب اسلام ناب است، اضافه کرد: در این مکتب افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته اند که دوست و دشمن در برابر مردانگی و بزرگی اش، معترف و سر تعظیم فرود می‌آوردند.

مدیر کل کمیته امداد فارس، خدمت به محرومان را زیر چتر ولایت افتخاری بزرگ دانست و گفت: به منظور محرومیت زدایی کمیته امداد فارس از هر ظرفیتی که بتواند این نهاد را در رفع نیاز محرومان یاری کند، استفاده می‌کند.

بذرافشان، تعامل و هم افزایی با بسیج را یکی از عوامل مهم خدمت رسانی به محرومان برشمرد و افزود: تامین مسکن محرومان از جمله مسایلی است که در توانمند سازی افراد نقش مهمی را ایفا می‌کند، از این رو کمیته امداد با همکاری بسیجیان و حضور موثرشان در اردو‌های جهادی، در جهت رفع این نیاز اساسی محرومان گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.