۳۴ دستگاه یخچال و آبگرمکن به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین مددجویان کمیته امداد سپیدان ساکن در مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.

زارع مدیر کمیته امداد شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان اینکه مناطق محروم در اولویت خدمات‌رسانی این نهاد هستند، گفت: تأمین لوازم‌خانگی موردنیاز خانوار‌های ساکن در مناطق محروم از تولیدات داخلی و به‌منظور رفع محرومیت و ارتقای سطح زندگی نیازمندان انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه کالای اساسی نیازمندان ساکن در مناطق محروم در سال ۹۷ از کالای ایرانی تهیه و توزیع شده، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۶۹ دستگاه شامل یخچال، بخاری گازی و آبگرمکن با اعتبار ۲۷۰ میلیون ریال بین مددجویان توزیع شده است.

زارع هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولید کالای ایرانی، رفع محرومیت، کمک به حفظ محیط‌زیست و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دانست و ادامه داد: جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها و حاشیه‌نشینی با ایجاد اشتغال و تولید روستاییان مناطق محروم از برنامه‌های این نهاد در توانمندسازی خانوار‌ها است.

وی همچنین اظهار داشت: امسال باهمت خیران و اعتبارات تخصصی بخشی از اعتبارات مربوط به مددجویان از طریق تأمین کالای ایرانی و با اولویت توزیع در مناطق محروم قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد سپیدان بابیان اینکه تعداد خانوار‌های ساکن تحت حمایت این شهرستان ۴ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر است، تصریح کرد: ۸۰ درصد مددجویان این شهرستان در مناطق محروم سکونت دارند.
انتهای پیام/ر

کمک به مددجویان کمیته امداد سپیدان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار