سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان:

۱۰۰ اتباع خارجی ساکن سمنان از خدمات کاروان سلامت بهره‌مند شدند

احسانی بابیان اینکه یک پزشک، دو پرستار و یک مشاور در کاروان سلامت این جمعیت حضور دارند، گفت: ۱۰۰ اتباع خارجی سمنان از خدمات کاروان بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابراهیم احسانی معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری کاروان سلامت به نقاط محروم استان سمنان اعزام شدند، گفت: یک پزشک، دو پرستار و یک مشاور در کاروان سلامت هلال‌احمر شهر سمنان حضور داشتند که به ارائه خدمات لازم پرداختند.

او بابیان اینکه ۱۰۰ اتباع خارجی ساکن سمنان از خدمات کاروان سلامت بهره‌مند شدند، افزود: خدماتی نظیر ویزیت رایگان، داروی رایگان و مشاوره به این افراد ارائه‌شده است.

معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه اعزام کاروان سلامت به بهانه‌های مختلف در طی سال اجرا می‌شود، ابراز داشت: هدف از این اقدام دسترسی افراد محروم به خدمات بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط استان سمنان است که این قبیل برنامه‌ها به‌صورت داوطلبانه اجرایی می‌شود.

احسانی بابیان اینکه کاروان سلامت بهانه‌ای برای حمایت از اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه است، اضافه کرد: با بهره‌مندی از توان و تخصص داوطلبان و هدایت مناسب امکانات و تجهیزات تلاش شد تا این آلام مردم کاهش یابد و آن‌ها نیز از خدمات نظام بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.