رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میامی از برپایی اردوگاه اسکان موقت در حسین‌آباد کالپوش با ۱۰ چادر خبر داد.

برپایی اردوگاه جدید اسکان موقت در حسین‌آباد میامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مصطفی محمودی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میامی گفت: از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا امروز هلال احمر درگیر حوادث طبیعی، برف و یخ‌بندان، سیل و رانش زمین بوده است و همکاران ما از ابتدا در بطن حوادث حضور داشته‌اند.

وی همچنین به حضور مستمر هلال‌احمر شهرستان میامی در ماجرای رانش زمین در روستای حسین‌آباد کالپوش اشاره کرد و افزود: آخرین اقدام ما در روز‌های گذشته، برپایی اردوگاه اسکان موقت در حسین‌آباد کالپوش با ۱۰ چادر بوده است.

محمودی ادامه داد: از زمان بحران رانش زمین، هلال‌احمر در سوله‌های ورزشی هم چادر برپا کرده است که مردم از آن استقبال نکردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان میامی با بیان اینکه این نهاد در برف سنگین کالپوش نیز علاوه بر انجام وظایف خود، به دیگر دستگاه‌ها نیز کمک می‌کرد، تصریح کرد: در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و در این روزها، چهار بانوی باردار را در سخت‌ترین شرایط با کمک مردم به بیمارستان منتقل کردیم که هر چهار فرزند به سلامت به دنیا آمدند.

وی اعزام کاروان سلامت به روستای جهان‌آباد، همکاری در کاروان سلامت بیارجمند، اجرای چهار طرح نیابت، دسته‌بندی نیازمندان و خیران در حوزه درمان، افتتاح بانک امانت تجهیزات پزشکی و برپایی ۹ ایستگاه سلامت را از دیگر برنامه‌های اجرایی سال گذشته یاد کرد.

انتهای پیام / گ

جزئیات برپایی اردوگاه جدید اسکان موقت در حسین‌آباد کالپوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.