سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیما و منظر شهری اردبیل باید شایسته پذیرایی از گردشگران باشد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به فرارسیدن ایام عید انتظار می‌رود، سیما و منظر شهری اردبیل شایسته پذیرایی از گردشگران و مسافران باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: حداقل انتظاری که از یک شهر گردشگری وجود دارد میزبانی بصری شایسته از میهمانان است و لازم است در این حوزه مدیریت شهری اردبیل اقدامات ویژه انجام دهد.

او افزود: در چند سال گذشته اقدامات شایسته‌ای برای زیباسازی شهر اردبیل به ویژه در پیاده راه اسفریس و منطقه نمونه گردشگری شورابیل انجام گرفته است، اما در معرفی این مکان‌های جاذب گردشگر باید اهتمام ویژه‌ای انجام گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه مدیریت منطقه نمونه گردشگری شورابیل بر عهده مجموعه شهرداری است معرفی این مجموعه نیز باید در فضا‌های تبلیغاتی داخل شهر و در بستر اینترنت انجام گیرد.

فرشی همچنین خواستار ساماندهی ورودی‌های شهر شد و گفت: لازم است زواید بصری از ورودی شهر‌ها زدوده شده و وانت بار‌هایی که در سطح شهر پراکنده اند ساماندهی شوند.

او با اشاره به اهمیت تبلیغات در حوزه گردشگری، گفت: با توجه به فرابخشی بودن گردشگری لازم است تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی در توسعه این صنعت در سطح استان فعالیت کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.