سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرد و غبار در سوسنگرد پا از گلیم درازتر کرد

اداره کل حفاظت محیط زیست با اعلام افزایش غلظت گرد و غبار در شهرستان‌های خوزستان، بیشترین میزان گرد و غبار در استان را در شهرستان سوسنگرد با هفت برابر حد مجاز گزارش کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان گرد و غبار در ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه) در سوسنگرد یک هزار و ۳۹ میکروگرم بر مترمکعب، شوش ۹۱۰ میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر ۹۶۲ میکروگرم بر مترمکعب، اهواز ۸۶۷ میکروگرم بر مترمکعب، شادگان ۸۳۸ میکروگرم بر مترمکعب، بندر امام ۸۳۰ میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر ۷۴۷ میکروگرم بر مترمکعب، حمیدیه ۷۹۹ میکروگرم بر مترمکعب، ماهشهر ۶۰۳ میکروگرم بر مترمکعب، اندیمشک ۵۵۲ میکروگرم بر مترمکعب، گتوند ۳۸۵ میکروگرم بر مترمکعب، رامشیر ۳۷۱ میکروگرم بر مترمکعب، رامهرمز ۱۶۴ میکروگرم بر مترمکعب، امیدیه ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب است.

براساس اطلاعیه اداره هواشناسی خوزستان؛ توده گرد وخاک با منشا کشور عراق که از اوایل وقت امروز یکشنبه بیشتر نقاط استان را فرا گرفته تا اواسط وقت فردا دوشنبه ماندگار است و دید افقی را کاهش می‌دهد.

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین طی اطلاعیه‌ای مدارس همه مقاطع و مراکز آموزشی اهواز، دزفول، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، شوش، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شوشتر، گتوند، اندیمشک و باوی به دلیل گرد و غبار را در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام کرد.

به گفته آذریان مسئول آزمایشگاه هوا اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، در ساعت ۱۰ صبح امروز غلظت گرد و غبار در آبادان ۹۱۳ میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر ۸۵۲ میکروگرم بر مترمکعب، شادگان ۶۳۰ میکروگرم بر مترمکعب، شوش ۵۰۰ میکروگرم بر مترمکعب و اهواز ۴۲۲ میکروگرم بر مترمکعب است.

استاندارد غبار در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.