مدت زیادی از بازسازی و لوله گذاری فاضلاب در خیابان ولیعصر اهواز نمی گذرد، اما این خیابان دوباره پس از بارندگی های اخیر دچار آبگرفتگی شده است، مسئله اصلی کجاست؟

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرغم آنکه مدت زیادی از آسفالت خیابان ولیعصر در اهواز نمی‌گذرد، اما دوباره غرق آب شده است. پارسال و پس از بارندگی‌های شدید که موجب آبگرفتگی و وقوع سیلاب در سرتاسر خوزستان شده بود، این خیابان نیز پر از آب شد.

خیابان ولیعصر اهواز دوباره غرق در آب

تا مدت‌ها آب در ولیعصر جریان داشت و این مسئله موجب تخریب کامل زیر ساخت خیابان شد. خیابان ولیعصر یکی از خیابان‌های مهم در منطقه گلستان اهواز، محل تردد دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز و جندی شاپور و همچنین مکانی برای اتصال مستقیم اتوبان گلستان به بیمارستان گلستان است.

خیابان ولیعصر اهواز دوباره غرق در آب

پس از پیگیری‌های مکرر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان و فعالین دانشجویی و همچنین مسئولان دانشگاه شهید چمران این خیابان در اوایل آذر ماه امسال بازسازی شد.

لازم به ذکر است که خوابگاه دانشجویی شهید علم الهدی از مجموعه‌های خوابگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در همین خیابان قرار دارد و طی مدت بازسازی که روندی کند داشته، موجب ایجاد گرد و خاک و ایجاد مشکلاتی برای دانشجویان شده بود.

خیابان ولیعصر اهواز دوباره غرق در آب

پیشتر علیرضا عالی پور، معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئله این خیابان را تنها به شهرداری محدود نکرد و شرکت آبفا را نیز در این زمینه مسئول دانست.

او مدعی شد که شرکت آبفا بخشی از فاضلاب خیابان ولیعصر را به سیستم فاضلاب خیابان آبان در انتها ولیعصر متصل کرده است، زیرا مشکل اصلی دفع نشدن آب در ولیعصر، فرسودگی سیستم فاضلاب است.

هر چند لوله گذاری برای رفع این مشکل انجام شد، اما گویا مسئله بسیار بزرگتر و مربوط به سیستم فرسوده فاضلاب در سراسر اهواز است؛ که در نتیجه عزمی جدی برای حل این مشکل می‌طلبد.

خیابان ولیعصر اهواز دوباره غرق در آب

خیابان ولیعصر اهواز دوباره غرق در آب

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.