سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پلیس فتا برای خرید بلیط اینترنتی

پلیس فتا برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها برای خرید اینترنتی بلیط هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ محمد پور رئیس پلیس فتا استان گفت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید یکی از دغدغه‌های مردم تهیه بلیط رفت و برگشت مسافرت‌های نوروزی است.

او با اشاره به اینکه اقداماتی، چون تهیه بلیط‌های اینترنتی و پیش فروش کردن در بستر فضای مجازی صورت گرفته افزود:این اقدام یک راهکار مناسب در جهت صرفه جویی در وقت، هزینه، آسایش و رفاه مسافرین پیش بینی شده است.

محمد پور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خطراتی که کاربران اینترنتی و خریداران بلیط‌های اینترنتی تهدید می کند اصالت سایت‌های فروش‌های اینترنتی است.

رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: برخی از سود جویان اینترنتی به دلیل کم دقتی و سهل انگاری افراد اقدام به راه اندازی یکسری سایت‌های جعلی فیشینگ برای سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی کاربران اقدام می کنند و در نهایت حساب بانکی آن‌ها را خالی می کنند.

او افزود: خریداران به سایت‌های معتبر مراجعه کنند و کاربران آدرس سایت مورد نظر را در قسمت url صفحه وارد کنند و از کپی کردن  و از باز کردن لینک‌ها در سایت مختلف  جدا خوداری کنند.

محمد پور بیان کرد:کاربران دقت کنند هنگام پرداخت بهای بلیط درگاه بانکی مورد نظر از یک پروتکل امن https آغاز شده ،استفاده کنند.

رئیس پلیس فتا استان اظهار کرد: از کاربران عزیر تقاضا می کنیم نسبت به فعال سازی رمز یکبار مصرف برای کارت بانکی خود اقدام کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به ادرس سایت پلیس فت در بخش ارتباطات مردمی می‌توانند با ما ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.