سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان رویداد استارتاپی فناوری‌های نوین

نخستین رویداد استارتاپی فناوری‌های نوین در صنعت غذا، دارو، سلامت و کشاورزی در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدی دبیر اجرایی نخستین رویداد استارتاپی فناوری‌های نوین در صنعت غذا، دارو، سلامت و کشاورزی گفت: این رویداد با هدف دیدار چهره به چهره فعالان بخش صنعت و صاحبان ایده و تیم‌های دانش بنیان در زمینه دارو، غذا، سلامت و کشاورزی برپا شد.

او، بیان کرد: در این رویداد ۴۰ تیم استارتاپی شرکت کردند و پس از بررسی طرح‌های ارائه شده، ۲۵ تیم انتخاب شدند تا در فرصت ۵ دقیقه‌ای ایده‌های خلاقانه و محصولات فناورانه خود را به صنعتگران و سرمایه گذاران حاضر در مراسم معرفی کنند.

محمدی تصریح کرد: این رویداد زمینه جذب سرمایه گذار و تجاری سازی محصولات و ایده‌های نوین تیم‌های استارتاپی را فراهم می‌کند.

دبیر اجرایی رویداد استارتاپی فناوری نوین در صنعت غذا، دارو، سلامت و کشاورزی ادامه داد: سه تیم برتر این رویداد از حمایت‌های مادی و معنوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بهره‌مند می شوند.

او، افزود: پرداخت جایزه نقدی، استقرار تیم‌های برتر در شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز و کارخانه نوآوری فارس و پرداخت کمک هزینه استخدام نیرو، خرید ملزومات اداری و ثبت اختراع را از جمله جوایز تیم‌های برتر برشمرد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.