سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردنه ژالانه تا اطلاع ثانویه مسدود می‌شود

بخشدار هورامان گفت: با توجه به کولاک شدید و بارش سنگین برف، گردنه ژالانه در محور ارتباطی سروآباد به اورامان و کامیاران از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) تا اطلاع ثانونی مسدود می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرید ربانی بخشدار هورامان گفت: بارش برف و کولاک شدید از بامداد امروز در منطقه آغاز شده و نیرو‌های راهداری با تلاش بی وقفه اجازه مسدود شدن مسیر را ندادند، ولی با توجه به شدت گرفتن بارش برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن در گردنه ژالانه، تصمیم گرفته شد این محور ارتباطی از ساعت ۱۵ امروز تا ۹ صبح یکشنبه به مدت ۱۸ ساعت مسدود شود.

او افزود: نیرو‌های راهداری با هفت دستگاه ماشین آلات برف روبی در راهدارخانه ژالانه مستقر هستند و به محض بهبود شرایط جوی و روشن شدن هوا عملیات بازگشایی مسیر و برف روبی و ایمن سازی را انجام می‌دهند.

بخشدار هورامان به رانندگان و مسافرانی که قصد عزیمت به این منطقه را دارند توصیه کرد سفر خود را به تعویق انداخته و از حضور در این مسیر خودداری کنند، چون در صورت تردد گرفتار برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن خواهند شد.

ربانی با بیان اینکه راه ارتباطی ۱۰ روستای منطقه هورامان باز است و تردد در این مسیر‌ها مشکلی ندارد، گفت: فقط تردد وسایل نقلیه در مسیر ارتباطی روستای کماله و رودبر به علت بارش برف با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.