سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری اردبیل:

بارش برف در گردنه‌های جنوبی استان اردبیل/کلیه محور‌ها باز است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بارش برف در گردنه الماس، سه راهی شاهرود و محور فیروزآباد سرچم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش برف در گردنه الماس، سه راهی شاهرود و محور فیروزآباد سرچم هستیم گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او افزود: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: امسال ۵۶ هزارو ۹۷۹ کیلومتر باند برف روبی در محور‌های اصلی و فرعی و ۲۱ هزار کیلومتر برف روبی نیز در محور‌های روستایی با تلاش جهادی راهداران سخت کوش انجام شده است.

رحمتی از مردم و مسافران خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.