سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث ۱۹ بهمن ماه ۹۸؛

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در زاهدان/کشف ۳۲ تن روغن نباتی قاچاق در "ایرانشهر"

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروزشنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک تن و ۲۲۹ کیلو مواد افیونی در زاهدان

 در عملیات تیم‌های عملیات ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق، یک تن و ۲۲۹ کیلو مواد افیونی کشف شد.

سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زاهدان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به شهر زاهدان دست یافتند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات این باند سرانجام روز گذشته یکی از اعضای آن را که با یک دستگاه سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر زاهدان بود، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

او  تصریح کرد: تکاوران پلیس پس از طی مسافتی خودرو پراید را در یک اقدام غافلگیرانه با علائم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی از آن ۱۷۹کیلو و۴۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: با بازجویی‌های علمی پلیس مخفیگاه همدستان متهم شناسایی و تیم‌های عملیات ویژه فرماندهی انتظامی زاهدان بلافاصله وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ عضو دیگر آن در بازرسی مخفیگاه آنان ۷۶۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک، ۲۵۰ کیلو و ۸۲ گرم حشیش، ۱۲ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین، ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه، ۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این راستا ۲ دستگاه خودرو پژو و پراید توقیف و یک قبضه سلاح کلاش و ۷۵ فشنگ جنگی نیز از مخفیگاه سوداگران مرگ کشف شد.

او  با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

کشف ۳۲ تن روغن نباتی قاچاق در "ایرانشهر"

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" ۳۲ تن روغن نباتی قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ "محمود سعادتی" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" مستقر در ایست و بازرسی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهر-بم" به ۲ دستگاه تریلی مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو‌ها با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن‌ها ۳۲ تن روغن نباتی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف کردند.

سرهنگ سعادتی در ادامه تصریح کرد: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" با اشاره به توقیف خودرو‌ها خاطر نشان کرد: ۲ راننده متخلف با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.