سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی:

برندسازی یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است

اسلامی در مراسم آئین تحویل خودرو‌های آتش نشانی با اشاره به ضرورت برندسازی، آن را یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی خواند.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آئین تحویل خودرو‌های آتش نشانی گفت: برندسازی یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است، که نیاز به اعتماد و مشتریان وفادار دارد که این مستلزم نگاه متفاوت است.
بیشتر بخوانید: در حوزه صنعت خودروی سواری به خودکفایی صد ‌در صدی رسیدیم
او بیان کرد: ما نباید تنها به فکر کسب درآمد باشیم بلکه باید به فکر ارتقاء دانش هم باشیم. گرفتن سهم اقتصاد از بازار جهانی مهم است و باید آن را دنبال کنیم.

اسلامی ادامه داد: اکنون ۴۱ امین سالروز انقلاب را جشن می‌گیریم  که  این ناشی از نه گفتن ماست به سلطه استکبار است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: حتما در صنعت دریایی و ریلی می‌توانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم. در جهت توسعه ایمنی حمل‌ونقل بار و مسافر باید امکاناتی را در نظر بگیریم تا رفاه بالایی داشته باشند. جریان‌سازی برای ساخت داخل اهمیت دارد و باید پلتفرم آن را تقویت کنیم.

او گفت: در دو نهضت پیش رو امیدوارم رکورد جدیدی را ثبت کنیم.

در حال تکمیل...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
مشکل اقتصاد ایران، برند نیست
منصور
۱۱:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
مشکل برند نیست