وزیر راه و شهرسازی:
برندسازی یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است
برند سازی یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آئین تحویل خودرو‌های آتش نشانی گفت: برندسازی یکی از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است، که نیاز به اعتماد و مشتریان وفادار دارد که این مستلزم نگاه متفاوت است.
بیشتر بخوانید: در حوزه صنعت خودروی سواری به خودکفایی صد ‌در صدی رسیدیم
او بیان کرد: ما نباید تنها به فکر کسب درآمد باشیم بلکه باید به فکر ارتقاء دانش هم باشیم. گرفتن سهم اقتصاد از بازار جهانی مهم است و باید آن را دنبال کنیم.

اسلامی ادامه داد: اکنون ۴۱ امین سالروز انقلاب را جشن می‌گیریم  که  این ناشی از نه گفتن ماست به سلطه استکبار است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: حتما در صنعت دریایی و ریلی می‌توانیم پیشرفت خوبی داشته باشیم. در جهت توسعه ایمنی حمل‌ونقل بار و مسافر باید امکاناتی را در نظر بگیریم تا رفاه بالایی داشته باشند. جریان‌سازی برای ساخت داخل اهمیت دارد و باید پلتفرم آن را تقویت کنیم.

او گفت: در دو نهضت پیش رو امیدوارم رکورد جدیدی را ثبت کنیم.

در حال تکمیل...