سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی شمال کشور در تنکابن

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی شمال کشور ماده استقامت به میزبانی تنکابن برگزار شد.

 کریمی دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی شمال کشور بمناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی تنکابن برگزار شد، گفت:چهل دوچرخه سوار با رده سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان مسیر ۶۰ کلیومتری سلمانشهر تا منطقه دو هزار تنکابن را رکاب زدند.

او افزود: شرکت کنندگان در قالب ۱۲ تیم و با هدف آماده سازی حضور در مسابقات کشوری از استان‌های شمالی کشور شامل گیلان، مازندران، البرز و گلستان بودند.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه قهرمانان ملی هم در این مسابقات شرکت داشتند گفت: توانستیم با برپایی چنین مسابقاتی در شهرستان تنکابن توانایی دوچرخه سواران منطقه و شهرستان را برای حضور در این مسابقه کنار ملی پوشان محک بزنیم.

کریمی افزود: در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر پک ورزشی و هدایای نقدی اهدا شد.

نتیجه تیمی این دوره از مسابقات به ترتیب تیم‌های ملی جوانان، تیم تنکابن و البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره را کسب کردند.
در رده سنی بزرگسالان مرتضی رضوانی، حسین حسینی و سینا زمردیان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده جوانان مسعود خاکی مقام اول، رامیار قوامی مقام دوم و کیارش نادری مقام سوم را کسب کرد.

در رده پیشکسوتان هم مهدی باقری، ابراهیم وطن پور و جواد رحمتی به عنوان نفرات اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.