به مناسبت هوای پاک ادارات حفاظت محیط زیست شهر‌های استان با انجام برنامه‌های متنوعی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران  با بیان اینکه به مناسبت هوای پاک ادارات حفاظت محیط زیست شهر‌های استان با انجام برنامه‌های متنوعی این روز را گرامی داشتند،گفت: به مناسبت هفته هوای پاک کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در دبیرستان حضرت زینب (س) شهرستان ساری حضوریافته و درخصوص هوای پاک برای دانش آموزان نکاتی بیان کردند.

او افزود:کودکان تعدادی از مهد کودک‌های نوشهر با در دست داشتن پلاکارد‌هایی حاوی شعار هوای پاک با همراهی مدیران مهد کودک‌ها و با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست نوشهر در فرمانداری این شهرستان حضور یافته و این کودکان در نشستی با فرماندار و بخشدار خواستار هوای پاک شدند و همچنین ایجاد معابر دوچرخه سواریِ، ایجاد فضای سبز و جلوگیری از فعالیت کارخانه‌های آلوده کننده از مطالبات این کودکان از مسئولان این شهرستان بود.

ولی پور گفت:در چالوس معاون و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از مرکز معاینه فنی چالوس در روز هوای پاک بازدید و برای اعمال تخفیف انجام معاینه خودرو جهت گرامیداشت ۲۹ دی روز هوای پاک هماهنگی کردند. همچنین چندین اصله نهال در گلزار شهدای شهرستان کلاردشت با حضور فرماندار، مسئولین ادارات و محیط بانان این شهرستان غرس شد.

اداره حفاظت محیط زیست آمل با مرکز معاینه فنی خودرو هراز این شهرستان به منظور انجام معاینه فنی به صورت نیم بها به مناسبت روز هوای پاک هماهنگی کرد. کارشناس آموزش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در راستای ترویج فرهنگ زیست محیطی دانش آموزان با حضور در فرهنگ و دبستان پسرانه طبری این شهرستان در خصوص هوای پاک و تغییرات آب و هوایی برای دانش آموزان نکاتی بیان کرد.

به مناسبت ۲۹ دی روز جهانی هوای پاک، زنگ هوای پاک توسط معاون اداره حفاظت محیط زیست بابل در مدرسه شهرک اسلام نواخته و در ادامه معاون این اداره در خصوص هوای پاک برای دانش آموزان نکاتی بیان کرد. همچنین پرسنل اداره حفاظت محیط زیست بابل ۳۰۰ عدد کیسه‌های پارچه‌ای و پوستر حیات وحش در بین شهروندان بابلی توزیع کردند.

به مناسبت ۲۹ دی ماه روز هوای پاک محیط بان نمایندگی محیط زیست فریدونکنار با حضور در دبستان هیئت امنایی خاتم الانبیا نکاتی زیست محیطی پیرامون هوای پاک بیان و در پایان با طرح سوالاتی درخصوص هوای پاک به چند نفر از دانش آموزان جوایزی اهدا کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.