سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۵ برابری طول خطوط انتقال برق غرب

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در آستانه چهل‌ویکمین سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت به ۸ هزار و ۳۰۸ کیلومترمدار رسیده که نسبت به ابتدای انقلاب، ۲۵ برابر افزایش یافته است.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی اسدی گفت: در سال ۱۳۵۷ طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در این شرکت، ۳۳۵ کیلومترمدار بوده که هم‌اکنون به ۸ هزار و ۳۰۸ کیلومترمدار رسیده است.

او افزود: پیش از انقلاب اسلامی ایران فقط در استان کرمانشاه شبکه انتقال‌وفوق‌توزیع داشتیم و استان‌های ایلام و کردستان فاقد شبکه و خط انتقال‌وفوق‌توزیع بوده‌اند.

 اسدی با اشاره به اینکه طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در استان کرمانشاه از ۳۳۵ کیلومترمدار در سال ۱۳۵۷ به ۳ هزار و ۴۳۸ کیلومترمدار در سال ۱۳۹۸ افزایش پیدا کرده، بیان کرد: آمارها خبر از رشد ده برابری طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع را در این استان نشان می‌دهند.

او ابراز داشت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، هم‌اکنون طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در استان کردستان به بیش از ۳ هزار کیلومترمدار و در استان ایلام به بیش از یک هزار و ۸۶۰ کیلومترمدار رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت در سه استان حوزه استحفاظی و در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ۸ هزار و ۳۰۸ کیلومترمدار رسیده که در مجموع حدود ۲۵ برابر رشد را نسبت به میزان مشابه خود در سال ۱۳۵۷ نشان می‌دهد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.