مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در آستانه چهل‌ویکمین سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ظرفیت ترانس‌های انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت به ۱۱ هزار و ۳۴۵ مگاولت آمپر رسیده است که رشد ۵۸ برابری نسبت به ابتدای انقلاب را نشان می‌دهد.

توزیع برق منطقه‌ای غرب به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی اسدی مدیرعامل  شرکت برق منطقه‌ای غرب  گفت: در سال ۱۳۵۷ ظرفیت ترانس‌های انتقال‌وفوق‌توزیع در این شرکت، ۱۹۵ مگاولت‌آمپر بوده که هم‌اکنون به ۱۱ هزار و ۳۴۵ مگاولت‌آمپر رسیده است.

او افزود: باتوجه به اینکه پیش از انقلاب فقط استان کرمانشاه دارای شبکه و خط انتقال‌وفوق‌توزیع بوده، طبیعتاً ظرفیت ترانس‌های انتقال‌وفوق‌توزیع نیز در همین استان بوده است.

 اسدی با اشاره به اینکه ظرفیت ترانس‌های انتقال‌وفوق‌توزیع در استان کرمانشاه از ۱۹۵ مگاولت‌آمپر در سال ۱۳۵۷ به ۵ هزار و ۸۴۱ مگاولت‌آمپر در سال ۱۳۹۸ افزایش پیدا کرده، افزود: آمارها خبر از رشد ۳۰ برابری ظرفیت ترانس‌های انتقال‌وفوق‌توزیع در این استان می‌دهند.

او گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، هم‌اکنون ظرفیت ترانس‌های انتقال‌وفوق‌توزیع در استان کردستان به ۲ هزار و ۹۳۵ مگاولت‌آمپر و در استان ایلام به ۲ هزار و ۵۶۹ مگاولت‌آمپر رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: ظرفیت ترانس‌های انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت در سه استان حوزه استحفاظی و در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ۱۱ هزار و ۳۴۵ مگاولت‌آمپر رسیده و در مجموع نسبت به میزان مشابه خود در ابتدای انقلاب، ۵۸ برابر رشد داشته است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.