سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهامی: کسب یک امتیاز برابر تیم گل گهر راضی کننده نیست/ علت اخراج شجاعی را متوجه نشدم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: کسب یک امتیاز برابر تیم گل گهر سیرجان راضی کننده نیست، اما نتیجه بدی هم نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان، اظهار کرد: بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود، اما شرایط ۲ تیم به صورتی بود که آمادگی این بازی را نداشتند. به هر حال در ۱۰ دقیقه ابتدایی، ۲  تیم فوتبال خوبی ارائه ندادند، اما به تدریج بازی باکیفیتی شاهد بودیم.

او ادامه داد: شهری مثل سیرجان با این امکانات، حیف است که زمین چمن باکیفیت  نداشته باشد. همچنین بیشترین ضربه را تیم گل گهر به خاطر کیفیت بد زمین چمن می‌خورد. کیفیت زمین اجازه بازی روی زمین را نمی‌داد و هر چه از دقایق مسابقه گذشت به بازی  مسلط شدیم و موقعیت ایجاد کردیم. تیم فوتبال گل گهر هم با  ارسال توپ به صورت مستقیم خط دفاع ما را تحت فشار قرار داد.

او با بیان اینکه در دقایقی که تیم برتر بودیم، گل دریافت کردیم، اظهار کرد: ما پس از اخراج بازیکنمان، بازهم توانستیم به بازی برگردیم که اتفاق خوبی است و در مجموع، یک امتیاز راضی کننده نیست، اما نتیجه بدی هم نبود.

شجاعی به داور فحاشی و توهین نکرد 

الهامی درباره صحنه‌ی اخراج شجاعی، گفت: مسعود شجاعی هیچ‌گونه فحاشی و توهین به داور نکرد و دلیل اخراج او را باید از داور پرسید. من از گروه داوری تشکر می‌کنم، اما نمی‌دانم که چرا شجاعی را اخراج کرد.

او درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان بزرگ تراکتور در بستن این تیم تبریزی نقش دارند، گفت: من ابتدای فصل در تیم تراکتور بودم و بعد از این تیم رفتم و اکنون هم به این تیم بازگشتم. اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و اگر به این صورت باشد تیم ملی هم باید این ۳ بازیکن ببندند و آن‌ها کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی هستند. حاج صفی، دژاگه و شجاعی بازیکنان باشخصیتی هستند که فکر می‌کنم فوتبال ما تا چند سال آینده چنین بازیکنان باشخصیت و جنتلمن را نخواهد دید.  

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: امیدوارم شما خبرنگاران سئوالات بهتری بپرسید؛ چرا که جایگاه فوتبال سیرجان خیلی بالاتر از این سئوالات است، همچنین امیدوارم مس نیز به لیگ صعود کند و گل گهر نیز بتواند در لیگ بماند.


بیشتر بخوانید: گل گهر ۱ - تراکتور ۱ / سوغات یک امتیازی تبریزی‌ها از سیرجان


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.