سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۷ نماینده دموکرات در محکومیت طرح صلح ترامپ، نامه نوشتند

۱۰۷ نماینده دموکرات طی نامه‌ای خطاب به ترامپ، طرح معامله قرن را مورد انتقاد قرار دادند و مخالفت خود با آن را ابراز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، ۱۰۷ تن از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا روز جمعه طی نامه‌ای به ترامپ ضمن اشغالگرایانه خواندن طرح موسوم به معامله قرن، مخالفت خود با اجرائی شدن آن را اعلام کردند.

در این نامه تاکید شده که طرح ترامپ یکپارچگی فلسطین را از بین برده است و به کشور مستقل فلسطین منتهی نمی‌شود. نمایندگان آمریکایی در این نامه این را هم گفته‌اند که طرح ترامپ موجب اشغال کامل کرانه باختری به دست صهیونیست‌ها خواهد شد.

پیش از این نیز چهره‌های سرشناس دموکرات همچون ایلهان عمر، الیزابت وارن، برنی سندرز و کریس مورفی مخالفت خود را با طرح به اصطلاح صلح ترامپ اعلام کرده بودند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، دونالد ترامپ سه‌شنبه، هشتم بهمن، از طرح ضد فلسطینی معامله قرن رونمایی کرد.

این طرح که کاملا اشغالگری صهیونیست‌ها را تسریع می‌بخشد، قسمت بیشتری از کرانه باختری را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهد، همچنین ذیل این طرح، قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی شناخته می‌شود. سران گروه‌های مقاومت فلسطینی، ضمن اعلام مخالفت صریح خود با این طرح، تاکید کرده‌اند که این دسیسه آمریکایی هیچ‌گاه عملی نخواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
بخاطر بی عدالتی ها در دنیا بنام آزادی و حقوق بشر دورغین به نابودی میرود .بیش از شست سال ظلم در حق ملت مظلوم فلسطین .فقط کمی وجدان میخواهد که عمق فاجعه را درک کنیم .همه ملت واقعیت ها را میدانند و می‌بینند .ولی بخاطر منافع شخصی روزه سکوت گرفته آند .
پیمان اشراقی
۰۴:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
نانسی پلوسی هم جزء این گروه بوده .
دزدشناس
۰۰:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
ترامپ نیمی از جهان را به کشتن میده ،،، ۱۰۷ تا با دریافت چند هکتار جنگل و.. کنار میکش ،،، فاشیسم دنیا را نابود میکنه