سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب آشامیدنی بیداخوید تأمین می‌شود

فرماندار تفت گفت: بیش از ۲۵۰ روستای شهرستان تفت و ۱۵ روستای میبد و مهریز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت در نشست بررسی مشکلات روستای بیداخوید در بین اهالی این روستا با اشاره به یکی از درخواست‌های اهالی این منطقه برای تأمین آب آشامیدنی بهداشتی، گفت: یکی از مسیر‌های اصلی عبور خط انتقال بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی به روستا‌های کشور در شهرستان تفت نیز روستای بیداخوید است.

او افزود: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی به روستا‌های کشور در شهرستان تفت بااعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان و با حضور وزیر محترم نیرو آغاز شد.

نوکار ادامه داد: این پروژه بزرگ در مدت‌زمان سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از ۲۵۰ روستای شهرستان تفت و ۱۵ روستای میبد و مهریز از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

او به تلاش مدیران شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات مردم اشاره و بیان کرد: مدیران شهرستان در حال تلاش برای رفع مسائل پیش روی مردم هستند، اما کمبود اعتبار به همین منظور مشکلاتی را به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان تفت خواستار حضور روستائیان این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد و تصریح کرد: حضور پررنگ مردم در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح نقشه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد و دشمنان را از شدیدتر کردن تحریم‌های اقتصادی ناامید می‌کند.

علیرضا نوکار خواستار دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات از سوی دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی در مناطق مختلف روستایی شد و گفت: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در این رویداد نقش مؤثری در امور داخلی و خارجی کشور دارد و می‌تواند علاوه بر تقویت وحدت، اقتدار نظام و کشور را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش دهد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.