سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه؛

دولتمردان عدالت در پیشبرد اهداف ایران اسلامی ازخودگذشتگی نشان دهند

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت: دولتمردان عدالت را ملاک کار خود قرار دهند و مانند شهیدانی چون قاسم سلیمانی‌ در پیشبرد اهداف ایران اسلامی ازخودگذشتگی نشان دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سردار حمید سرخیلی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه شامگاه گذشته  در بیست و دومین گردهمایی گردان مقداد آبادان با اشاره به مقاومت ملت ایران در تحریم‌های سیاسی و اقتصادی گفت: هیچ مشکل غیرقابل حلی در بحث امنیت وجود ندارد.

او با بیان اینکه لازمه گذشتن از تجملات دنیا را تداوم راه شهدا دانست و افزود: نمایندگان مجلس دین خود را به خدا و مردم ادا کنند و به دنبال رفع مسایل و مشکلات مردم باشند.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه با اشاره به شرایط بسیار دشوار شهر آبادان در محاصره و جنگ تحمیلی افزود: شهدا و رزمندگان درنهایت دشمن را از این مرز و بوم بیرون کردند.

سردار حمید سرخیلی با بیان اینکه امروز ابهت آمریکا شکسته شده است، گفت: در ۷۵ سال گذشته به هیچ جای آمریکا تعرض نشده بود این درحالی است که انقلاب ایران اسلامی با شجاعت توانست ضربه محکمی به آمریکا وارد کند.

عده زیادی از رزمندگان جنگ تحمیلی آبادان زیرخط فقر هستند

مکی یازع مسوول هیات رزمندگان آبادان گفت: عده زیادی از خانواده‌های رزمنده‌های جبهه و جنگ تحمیلی آبادان زیرخط فقر زندگی می‌کنند و نیاز به حمایت دارند.

او راه اندازی گروه‌های جهادی در آبادان را از برنامه‌های هیات رزمندگان بیان کرد و افزود: راه اندازی گروه‌های جهادی با مشارکت جوانان جهت محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم آبادان ضروری است.

مسوول هیات رزمندگان آبادان احداث ساختمان ویژه هیات رزمندگان را ضروری دانست و گفت: به منظور خدمات رسانی به اعضای خانواده‌های رزمنده‌های جنگ تحمیلی نیاز است محلی برای تکریم ارباب رجوع داشته باشیم.

 یازع از برگزاری کنگره سرداران بیش از چهارهزار شهید در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کنگره سرداران چهارهزار شهید دفاع مقدس آبادان از سال ۷۳ تاکنون وقفه داشته که لازم است با همت رزمندگان و مسوولان دوباره برگزار شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.