سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

امنیت کشورهای منطقه با اعتماد به آمریکایی‌ها تامین نمی‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: از حملات موشکی به پایگاه عین الاسد، کشور‌های منطقه دریافتند که امنیت شان با اعتماد به آمریکایی‌ها تامین نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادواره ۲۱۰ شهید هیات بنی فاطمه اصفهان با بیان اینکه شهادت یک بعد دینی دارد، افزود: حاج قاسم سلیمانی پس از دفاع مقدس، شهادت را التماس می‌کرد.

او با اشاره به اینکه شهید فداکار‌ترین فرد جامعه و نقطه اوج انسانیت است گفت: شهدای ما قهرمانان ملی هستند و همه مردم به آنان افتخار می‌کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: جایگاه شهید و شهادت راهبردی است و نگاه هر جریان سیاسی با هر تفکری به شهید و شهدا باید همراه با احترام باشد و حق سوء استفاده ندارند.

سردار جلالی با تاکید بر این که باید راه و مسیر مبارزه شهدا را بشناسیم، گفت: مفهوم استکبار ستیزی در ذات شهادت طلبی است و تداوم راه شهید همان دشمن شناسی محسوب می‌شود.

او با بیان این که نظام اسلامی پس از دفاع مقدس قدرت بازدارندگی را تولید کرد، افزود: دشمنان زمانی که دریافتند نمی‌توانند در مقابل جمهوری اسلامی کاری از پیش ببرند، گروهک تروریستی داعش را به وجود آوردند تا تهدیدی برای ایران باشد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما نمی‌توانستیم در برابر تروریست‌های جنایتکار بی تفاوت باشیم چرا که نتیجه آن اشغالگری، جنایت و اشغال برخی نقاط کشور بود.

او با بیان اینکه ما در یک عملیات پیش دستانه گروهگ تروریستی داعش را زمانی که به ۴۰ کیلومتری مرز‌های ما رسیدند هدف قرار دادیم، گفت: در ادامه نیز سازمان‌های دفاع مردمی را در سوریه و عراق سازماندهی کردیم تا مقابل تروریست‌ها مقاومت کنند.

سردار جلالی با توضیح این که آمریکایی‌ها و رژیم‌های مرتجع منطقه بیشترین امکانات را در اختیار تروریست‌ها قرار دادند، افزود: با فداکاری حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش همه راهبردی‌های آمریکایی ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها ناکام ماند و تجزیه سوریه، عراق و ایران به نتیجه‌ای نرسیدند. وی گفت: پس از شهادت حاج قاسم و هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی‌ها در شرایط جدیدی قرار گرفته ایم و از تهدید نظامی عبور کرده ایم تا جایی که وزیر دفاع انگلیسی اعلام کرده نمی‌توان به آمریکایی‌ها تکیه کرد و باید قدرت خود را بازسازی کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: پس از حملات موشکی به پایگاه عین الاسد، کشور‌های منطقه دریافتند که امنیت شان با اعتماد به آمریکایی‌ها تامین نمی‌شود و حالا به دنبال تعامل با ایران هستند و این نتیجه خون حاج قاسم سلیمانی است.

سرادر جلالی با بیان این که حاج قاسم دیگر فرد نیست و یک مکتب است، گفت: تشییع ۳۲ میلیونی در دنیای سیاست تعریف دارد و این بیعت با انقلاب اسلامی بود و تفکر لیبرالیسم را کنار زد.

او افزود: تولید موشک‌های نقطه زن نتیجه تفکر مقاومت و مکتب قاسم سلیمانی است و اگر امروز نمی‌توانیم شرایط اقتصادی را سامان دهیم و یک خودرو بسازیم نتیجه تفکر لیبرالیستی و نگاه به غرب است. رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان که با تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌توانیم از تحریم بگذاریم، گفت: در انتخابات مجلس هم باید به تفکر حاج قاسم رأی دهیم تا یک مجلس قدرتمند تشکیل دهیم و مرعوبین غرب را کنار بزنیم.

او افزود: در شرایط جنگی هستیم و اگر تحریم‌ها افزایش می‌یابد نتیجه سیگنال‌هایی که یک جریان داخلی به دشمنان می‌دهد.

سردار جلالی گفت: عده‌ای می‌گویند انتخابات ما تشریفاتی و انتصابات است و به شورای نگهبان حمله می‌کنند در حالی که همین افراد با انتخابات واقعی سر کار آمده اند و از اول انقلاب نیز مردم به هر گروهی از چپ و راست رأی دادند قدرت را در دست گرفتند و نباید فراموش کنیم که نتیجه مجلس انقلابی، دولت انقلابی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.