سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

برگزاری یادواره شهدا، یاد آن‌ها را زنده نگه می‌دارد

فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: برگزاری یادواره شهدا یاد آور رشادت‌ها و دلاور مردی‌های شهدا است یاد آن‌ها را در جامعه زنده نگه می‌دارد.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در حاشیه هفدهمین یادواره شهدای کوی مشروطه در شهر سوسنگرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهالی شهر سوسنگرد و کوی مشروطه که در چند کیلومتری دشت آزادگان قرار دارد، در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی و پشتیبانی از رزمندگان تلاش‌ها و رشادت‌های فراوانی از خود نشان دادند و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده یادواره شهدای کوی مشروطه همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد.

او افزود: کوی مشروطه یکی از مناطق شهر سوسنگرد است که مردمان این دیار علاوه بر مقاومت سرسختانه در جنگ تحمیلی، بخش عظیمی از پشتیبانی جبهه‌های جنگ را نیز بر عهده داشتند.

سیلاوی با بیان اینکه هفدهمین یادواره ۵۷ شهید دلاور و به نام سال‌های دفاع مقدس که نقش موثری در آزادسازی سوسنگرد داشتند، با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهدا و اهالی ساکن در کوی مشروطه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این یادواره ادای دین و زنده نگهداشتن یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای این منطقه است.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: خدا را شاکریم که می‌توانیم با برگزاری یادواره شهدا در روز‌های مختلف سال، یاد ایثارگری و فداکاری‌ها آن‌ها را در جامعه زنده و پررنگ نگه داریم.

براساس این گزارش، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که سفری ۲ روزه برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف به استان خوزستان سفر کرده است، در هفدهمین یادواره شهدای کوی مشروطه شهر سوسنگرد از توابع شهرستان دشت آزادگان نیز حضور دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.