سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود بدمینتون بازان بلژیک و کانادا به فینال بخش یک نفره مردان جام فجر

بازی‌های بخش یک نفره بدمینتون بین المللی مردان جام فجر، با معرفی نفرات صعود کننده به بازی پایانی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  راضی رییس هیات بدمینتون استان فارس گفت: دیدار‌های مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران بعدازظهر امروز پنج شنبه در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار شد و بازیکنان بلژیک و کانادا با پیروز برابر حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند.

او افزود: در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی شنگ از کانادا به مصاف واربر از اتریش رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود بازیکن کانادا پایان یافت و در دومین دیدار موریس از بلژیک با شیراک سن از هند به مصاف هم رفتند و این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود واربر از بلژیک خاتمه یافت.

راضی بیان کرد: بازی نهایی این مسابقات بعدازظهر جمعه هجدهم بهمن ماه برگزار می‌شود و شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری با شرکت ۱۴ تیم کانادا، برزیل، امریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، اسلند، عراق، اوکراین به همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به میزبانی سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.