مرحله نیمه نهایی مسابقات دو نفره بدمینتون بین المللی فجر، تمام ایرانی است.

ابراهیم راضی رییس هیات بدمینتون استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در روز دوم ۲۹ دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر، تکلیف تیم‌های دو نفره بانوان صعود کننده به دور نیمه نهایی مشخص شد.

او افزود: در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، هاله همدانچی و پگاه کامرانی ۲-صفر نرگس افشاری و رومینا تاجیک را شکست داد، نسیم صفایی و هانیه یعقوب زاده از ایران با همین نتیجه مقابل شربالواشا و شراو ماهوراز پاکستان به پیروزی رسید، ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته از ایران ۲-صفر یگانه تفرشی و پریا اسکندری را مغلوب کردند و ساره امینیان و فاطمه بابایی از ایران در بازی با سانجا سارنتوش ووچاداندو از هند به برتری ۲-صفر دست یافتند.

با پایان بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بدمینتون بین المللی جام فجر ایران، تیم‌های دونفره هاله همدانچی و پگاه کامرانی، نسیم صفایی و هانیه یعقوب زاده، ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته به همراه ساره امینیان و فاطمه بایایی همگی از ایران به دیدار نیمه نهایی مسابقات دونفره بانوان راه یافتند.

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی صبح پنج شنبه هفدهم بهمن ماه در سالن شهید آیت اله دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران، ۱۴ تیم کانادا، برزیل، امریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، اسلند، عراق، اوکراین به همراه ملی پوشان بدمینتون ایران حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.