سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی شهربابک

فرماندار شهربابک گفت: ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی شهربابک آغاز و اعتبار آن از شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سعید قائینی فرماندار شهربابک در نشست خبری با اصحاب رسانه شهربابک گفت: طبق گفته مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طراحی ساختمان جدید بیمارستان شهربابک در حال اجراست.

او ادامه داد: هر مسئولی که وظیفه خود را انجام ندهد به مردم، نظام و خودش خیانت می‌کند.

قائینی یکی از بزرگترین ضعف‌های دستگاه‌ها را ارائه نکردن عملکرد خود دانست و افزود: مدیران دستگاه‌ها باید همیشه پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند و ۲۴ ساعت شبانه روز را ساعت اداری بدانند.

او گفت: با پیگیری‌های زیادی که انجام شده باند کُند رو بلوار خلیج فارس شهرستان تا عید نوروز به بهره برداری خواهد رسید، که برای ساخت آن ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات شرکت مس هزینه می‌شود.

قائینی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی شهربابک آغاز و اعتبار آن از شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین می‌شود، ادامه داد: سعی داریم تا پیش از عید نوروز بازارچه محلی و بازار میوه و تره بار را افتتاح کنیم.

فرماندار شهربابک با تأکید بر اینکه باید از راه صحیح مطالبه گر باشیم، اعلام کرد: برای راه اندازی برق شهرک امام رضا (ع) در شهربابک شرکت مس پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار را متقبل شده است.

قائینی تأکید کرد:با هر مسئول و یا کارمند دستگاهی که از منابع دولتی برای کاندیدای خاصی بهره ببرد برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه شأن انسان‌ها به شخصیتشان است نه به پول، لباس ظاهر، جایگاه و پست و مقامشان، تأکید کرد: هر تیمی از شهرستان می‌تواند در زمین چمن ورزشگاه شهدای مس مسابقه دهد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.