سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ششمین روز از دهه فجر؛

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط بافق

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: با حضور استاندار عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط بافق اعم از کشاورزی منطقه گودگوار و مزارع تیلاپیا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  علی اکبر میدان شاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط گازرسانی بافق خبر داد و گفت: برای اجرای این عملیات  بالغ بر ۶۰میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: این پروژه شامل اجرای ۱۴کیلومتر خط تغذیه ۶اینچ، اجرای ۳کیلومتر خط تغذیه ۴اینچ و نصب ایستگاه تی بی اس به ظرفیت ۵هزار مترمکعب بر ساعت است.

میدان شاهی با اشاره به  اینکه کارفرما و نظارت عمده واحد مهندسی  این پروژه،  شرکت گاز استان است تصریح کرد:  برای این پروژه   ۱۴۱میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

او گفت: محل اجرای این پروژه شهرستان یزد، بافق و اردکان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به اهم پروژه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود:گازرسانی به ۲۰روستای شهرستان‌های مهریز و بهاباد، گازرسانی به ۱۸۶واحد صنعتی استان و فولاد یزد یک، گاز رسانی به سی ان جی بهاباد برخی از پروژه‌های آماده بهره برداری شرکت گاز استان است.

میدان شاهی تصریح کرد:گاز رسانی به فاز دو بخش خرانق و گاز رسانی به باقیمانده دهستان جلگه و فاز اول دهستان بنستان از پروژه‌های آماده کلنگ زنی شرکت گاز استان است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.