سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار چهره به چهره رئیس قوه قضائیه با صیادان و ملوانان بوشهری

رئیس قوه قضاییه در جمع صیادان و ملوانان بوشهر حاضر شد و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در ادامه سفر به استان بوشهر، از اسکله صیادی جُفِره سرزده بازدید کرد و با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

در این دیدار صیادان و ملوانان از مشکلات مختلف خود از جمله سوخت، قطع شدن پیاپی سامانه‌ها، پیاده نشدن مناسب دولت الکترونیک در اسکله، بهره مند نبودن از امتیاز سختی کار، امتیاز آب و نداشتن بیمه، گلایه‌هایی را مطرح کردند.

رئیس قوه قضائیه نیز پس از شنیدن مشکلات صیادان خطاب به استاندار بوشهر گفت: پیش از سفر با آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تلفنی در مورد مشکلات صیادان صحبت کردم که گفت در جلسه دولت این موضوع تصویب شده است.

رئیسی، از استاندار خواست که این موضوعات را پیگیری کند و به صیادان اطمینان خاطر داد که مشکلات آن‌ها بررسی می‌شود و اگر در استان قابل حل بود از سوی استاندار و اگر در حوزه استانداری نبود، در تهران پیگیری خواهد شد.

او خطاب به صیادان از آن‌ها به عنوان قشر زحمتکش و سخت کوش یاد کرد و گفت: مسئولین باید عمل کنند ما هم پیگیری کنیم که عمل شود.

رئیس قوه قضائیه پس از بازدید سرزده از اسکله صیادی جٌفرِه بوشهر به صورت از پیش اعلام نشده در گمرک بوشهر و محل دپوی خودرو‌های پرشمار وارداتی حضور یافت.

رئیسی در این بازدید در جریان علت دپو و تعداد این خودرو‌ها قرار گرفت و مدیر واحد مربوط توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

همچنین آخرین وضعیت پرونده خودرو‌های وارداتی در این دیدار از سوی رئیس کل دادگستری استان بوشهر، تشریح شد و رئیس قوه قضائیه نسبت به تسریع در رسیدگی دستوراتی را صادر کرد.

رئیسی در مورد ماندگاری کالا‌هایی که در گمرک است سئوالاتی را مطرح و  درباره سامانه‌های فعال در گمرک برای پیشگیری از قاچاق سوال کرد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با کارکنان گمرک گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و در همین زمینه چند دستور خطاب به رئیس کل دادگستری استان بوشهر صادر کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.