سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر بسزای راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه مخابرات

مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به تاثیر چشمگیر سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه اشاره کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس صدری اظهار داشت: بهبود قابل توجه در شاخص‌های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده و گزارش تحلیلی ۹ ماهه شرکت نیز موید این نکته است.

او افزود: در همین راستا، راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه، (سامانه QOE) نقش شایانی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه، به صورت متوازن در تمام کشور داشته است.


بیشتر بخوانید: اولویت شرکت مخابرات ایران رضایت مشتریان است


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس‌های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.

مهندس صدری اضافه کرد: تغییر روند مشتریان فعال ADSL از کاهشی به افزایشی، پیاده سازی DNS متمرکز کشوری و کاهش زمان پاسخگویی از ۱۰۰ به ۲۰ میلی ثانیه از جمله دستاورد‌های مهم بخش شبکه و تجاری شرکت مخابرات ایران در ۹ ماه ابتدای سال ۱۳۹۸ است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمات و در راستای تحقق شبکه تمام IP، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه IP در حال اجرا و پیاده سازی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.